Hétfő

H.Péter (5)

Blog

A lelkes csapat!

Lezajlott a 2018-as CsüCsop FTT, vagyis Felelős Tavaszi Tábor, melyre idén virágvasárnap hétvégéjén került sor Pilisszentivánon.

Fogadjátok szeretettel Zeitler Miki friss és ropogós beszámolóját, melyből azt is megtudhatjátok, hogy az ima akár a tűzvésztől is képes megmenteni bennünket! 😉

Az idei FTT Pilisszentivánon volt március 23-25. között.

Péntek délután érkeztünk meg a szállásra, ahol berendezkedtünk, megvacsoráztunk, majd ismerkedős közösségi játékokat játszottunk, melyeket Kürtösi Anna hozott. Sokszor összecsomózódtunk, hogy aztán egymást kérdezgessük, hogy ki van a hátunkra ragasztva. Így fordulhatott elő, hogy Bambi Mózessel beszélget, vagy Ariel Izsákkal. 🙂
Ezt követően esti ima és társasozás az éjszakában. A fiúk az éjszakát fagyos hangultatban töltötték, mert a termükben nem volt fűtés, de mindenki túlélte. 🙂

Szombaton reggel remek reggeli fogadott bennünket (és a többi szendvicses étkezésnél is), nagyszerű házi szendvicskrémekkel (pl.: medvehagymás vagy tonhalas) és könnyed viccekkel a tálcákon. Mindez Csörgő Ági keze munkáját dicséri.
Délelőtt a közeli tanösvényen tettünk egy könnyed túrát Bátonyi Peti vezetésével. Ő maga reggel érkezett az erdőn keresztül, tapasztalt természetjáró. 🙂
Ebéd után döfönye következett, majd Nagy Kati tanított bennünket imádkozni. Ekkor majdnem ránk gyulladt az épület, mert az alsó szinten levő, nem hozzánk tartozó ima-csoport otthagyott egy csomó égő mécsest őrizetlenül, egy üveglapon, mely elpattant a hőtől. Csak a Lectio divinázni akaró hős CsüCsoposoknak köszönhető, hogy nem történt baj. Tanulság: az ima életeket menthet! 🙂
Vacsora után keresztút járásával, vagy a Mel Gibson-féle Passió megtekintésével emlékeztünk meg Urunk Jézus Krisztus szenvedéséről.
Este rövid társasozás után gyors lefekvés az óraátállítás miatt.

Virágvasárnap délelőtt mise a falu parányi templomában, majd FeTa és beszélgetés a CsüCsop dolgairól.
Ebéd után elbúcsúztunk egymástól, megköszöntük egymásnak a szolgálatokat, majd takarítást követően haza indultunk.
Benyó viccei végig kísérték a hétvégénket, szokás szerint. 😉